Monday, March 6, 2017

Algusnädala kokkuvõte


2 kuud ehk 8 nädalat ehk 61 päeva kestev BeFit konkurss sai minu jaoks alguse 01.03.2017. Esimene nädal on peaaegu möödas ja paras aeg on kirjutada natukene enda plaanidest ning võtta kokku eelnev nädal.

Tundub, et alati on mõtted paremad, kui see, mis sellest lõpuks välja tuleb. Eilseks planeeritud kokkuvõtte tegemine lõppes hoopis vannitoa põrandal lamades. Öeldakse, et see, mis kiiresti tuleb, see ka kiiresti läheb - täna olen terve ja enesetunne on hea.

Planeerimine 

Plaanisin alustada trenniga 27.02 ning lisada 01.03 sinna juurde toitumise, teisisõnu täistuuridel edasi minna.

Veebruari lõpu ja märtsi alguse nädal oli aeg, mil taipoksi baaskursus sai läbi ja oli hea aeg jälle keskenduda jõusaalile. Nii ma siis pakkisin 26nda õhtul asjad ja panin kella 6-ks kella. Kell 6.30 olin jõusaalis ja valmis treenima. Kui arvasin, et pärast hommikust jõusaali on terve päev tööl vastu pidada raske, siis pidin oma sõnu sööma - trenn äratas üles ja terve päev oli teadmine, et trenn on tehtud. Sel põhjusel jätsingi esmaspäevad ja kolmapäevad - jalad ja selja - hommikustele aegadele. Ärge saage valesti aru, magada mulle meeldib, natuke isegi liiga palju ja põhjusel, et töötan Spartale piinlikult ligidal ja mulle on selline võimalus antud, siis pikendan hea meelega oma hommikust und. Selle tõttu said teisipäevased ja neljapäevased trennid - õlad ja käed, mis on piisavalt lühikesed trennid, lõunastele aegadele paigutatud. See nädal tegin viimase, viienda, trenni ära juba reedel. Kõige kirkam idee see minu poolt muidugi ei olnud, sest reede lõunati käin ma alati ka PowerPlate ringtreeningus. Kell 11.50 jõusaali minnes mõtlesin enda ette: "Millesse ma ennast seganud olen? Miks sa sedasi teed, Kadi? Miks? Kas seda on tõesti vaja?" Lõpp hea, kõik hea - trenn sai tehtud ja ma olin väga õnnelik, et ennast tööpäeva vahepeal natukene liigutasin. Nädalavahetusel olen ma plaaninud käimas/jooksmas käia. Üldiselt olen sellele pannud oma trennikalendris kirja kui "Jalutuskäigud emaga", sest kui mu ema tempo sisse saab, siis ma võiksin vabalt tema powerwalkimise kõrval kiiremaid jooksusamme teha. Kindlasti kirjutan sellest ka lähemalt.

Toitumise osas olen endale paika pannud makrod ja kaloraaži, mida jälgida. Seda, mida süüa, vaatan kas samal või eelmisel päeval. Üldiselt kipub rutiiniks saama see, et tööpäevadel teen õhtul toidud ette järgmiseks päevaks ja nädalavahetusel vaatan jooksvalt, mille isu tekib. Pööran tähelepanu puhtale toitumisele, aga samas ei keela endale mitte midagi. Keelatud vili on magus ja oma kogemustest õppides ma seda enam ei tee. Väga suureks sõbraks on muna saanud. Eks seda näeme jooksvalt, kui kaua see kestab. Olen veel plaaninud igal neljapäeval toidublogi teha päeva söökidest, alustades 09.03.2017.

Esimesel nädalal on kõik plaanitu päevakavasse võetud ja vaikselt tekib rutiin. Trennid said tehtud ja esimene emotsioon on hea - kava on hea ja kuigi mu näost seda jõusaalis välja lugeda ei saa, naudin ma trenne väga. Nädalavahetusel käisin mõlemal päeval jalutamas. Ka toitumine edeneb ja toidu valmistamine ja selle kokku panemine võtab ainult väikese osa õhtust.

Lõpetuseks mõned pildid söökidest:

pannkoogid rohelisega:



















kohupiim purustatud maasikatega:



















erinevaid munaroad ja maapähklivõiga sepikud (mis on ühtlasi ka kõige tavalisemaks õhtusöögiks):















Seega - täiskäigul edasi!


No comments:

Post a Comment