Monday, March 13, 2017

Nädal 1/8 kokkuvõte


Teine nädal on läinud lennates mööda ja aeg on kokkuvõtteid teha.

Pean alustama tõsiasjast, et trenne teha oli kordades keerulisem. Jäin rahule ainult jalapäevaga, mis oli ka nädala esimeseks trenniks. Teistel aegadel oli väga puine tunne ja sellist päris õiget feelingut sisse ei saanudki. Lõuna ajal tehtud trennide lõpus tundsin väga suurt väsimust. Oleksin võinud vist selle terve nädala vabalt maha magada järjest. Ehk oli asi eelmise nädala lõpus olnud lühikeses haiguses.
 Üldiselt oli kõik treeningute koha pealt sarnane esimese nädalaga, kui välja arvestada see, et viimased lihased jätsin laupäevaks. Sain sõbrannale näidata, mida jõusaalis hetkel teen. Muidugi oli see vaheldus enda piitsutamisele ja pausiaegade jälgimisele. Pingutasin vast rohkem ja seda näitab ka see, et esmaspäeva õhtuks on mul ikka treenitud lihased valusad. Trenni lõppu tegime kõhulihaseid TRX-i ja erinevate raskustega. Siin juures toongi ühe krõbeda harjutuse välja, mis annab ikka teise tunde, kui hantli jalgade vahele asetad.




Söögi osas on tekkinud juba väike rutiin - õhtul koju jõudes koostan järgmise päeva menüü ära ja sean selle õhtu jooksul valmis, et hommikul võimalikult vähe tegevust oleks. Olen alati arvanud, et hommikud pole mu suurimad sõbrad ja umbes pool tundi suudan automaatselt asju teha, et need lihtsalt tehtud saaks. Hommik algab trenni ja siis tööga või vastupidi, sinna vahele söömised. Muna on endiselt heaks sõbraks, sinna juurde on tekkinud kanafilee. Maapähklivõid mahutan korralikult menüüsse. Minu puhul kustutab see nii öelda tulekahju ehk väga tühja kõhu meeldivalt kiiresti ära.



Kuna mul on hiljuti rauatasemega probleemid olnud, siis pööran rauarikkale toidule kõrgendatud tähelepanu. Punast liha ma palju süüa ei saa, küll aga peeti, maasikaid, herneid, sarapuupähkleid.

Selle nädala sisse jäi ka naistepäev. Arvasin, et kui soovitakse head naistepäeva, siis see juba on tore. Tuli välja, et töö juures oldi aga selleks tublisti rohkem valmistunud. Juba tööle jõudes leidsime laualt martsipanist roosid. Sellele järgnesid lilled ja kommid päeva jooksul ja kõik tipnes lõõtsakontserdiga meie naistele. Nüüd ma siis istun töö juures laua taga, mis on magusat täis. Õhtul suutis mind ka vend üllatada ja lilli tuua. Olen väga meeldivalt üllatunud.


Siin oleks õige koht mainida fakti, et töö juures just lihtsaks puhast toitumist ei tehta - eelmise nädala jooksul oli pea iga päev kook laual. Täna, esmaspäeval, koogiralli jätkus. Nende lõhnade keskel on tegelikult päris raske olla, aga kuna on alles teine nädal, siis veel on magusast loobuda kerge. Enda makrodesse ma seda mahutada ei taha, kuna mulle meeldib pigem volüümi anda toidule ja pigem enda jaoks kasulikku toitu süüa, millest saan rohkem ja pikemaks ajaks energiat. Selletõttu ei söönud ma ka endale lubatud laupäevasel cheat mealil midagi. ma hetkel ei tundnud selleks lihtsalt vajadust.

Järgmisel nädalal on plaanis muuta treeninguid veidi intensiivsemaks ning toitumise osas korrektuure teha. Sellest, mida täpselt tegema plaanin hakata, aga järgmises kokkuvõttes.






No comments:

Post a Comment