Thursday, March 9, 2017

Toidupäevik 09.03.2017


Toidupäevik on ülevaade ühes päevas söödud toitudest, mis ilmub perioodiliselt igal neljapäeval. 

Enne piltide ja koostisosade kirja panemist sooviksin ma märkida üles mõningad selgitused:
  • ma ei kirjuta koguseid juurde (põhjusel, et ma katsetan, mis minu peal toimib, mis mitte, ei pane ma kirja koguseid, mida täpselt söön. Iga inimene ja tema eesmärgid on erinevad ja sellest tulenevalt ka söödavad kogused);
  • ma söön puhtalt enda eelistuste järgi iga päev, ma ei järgi kindlat toitumiskava;
  • kasutan oma toidu jälgimiseks "if it fits your macros"/"clean eating" põhimõtteid (viimast nendest hetkel ca 50% ulatuses);
  • minu eesmärgiks on hetkel ülesöömise vähendamine/ära jätmine.
Toitumispäevik 09.03.2017

Hommikusöök
Toorpuder:
Kaerahelbed
Rosinad
Kuivatatud datlid
Keefir
Kookoshelbed
Kakao
Kohv piimaga
Vesi
D-vitamiini pärlid

Vahepala
Proteiinijogurt
Kohv piimaga
Vesi

Trenni ajal
BCAA+vesi

Lõunasöök
Tatar
Kanafilee (praetud)
Härmavilja porgand-hernes-mais
Vesi



Vahepala
Õun
Vesi

Õhtuoode
Maisigaletid
Maapähklivõi
Vesi

Õhtusöök
Kodujuust kurgi ja tilliga
Muna
Munavalge
Juust
Vesi



No comments:

Post a Comment