Thursday, March 16, 2017

Toitumispäevik 16.03.2017


Toidupäevik on ülevaade ühes päevas söödud toitudest, mis ilmub perioodiliselt igal neljapäeval. 

Enne piltide ja koostisosade kirja panemist sooviksin ma märkida üles mõningad selgitused:

  • ma ei kirjuta koguseid juurde (põhjusel, et ma katsetan, mis minu peal toimib, mis mitte, ei pane ma kirja koguseid, mida täpselt söön. Iga inimene ja tema eesmärgid on erinevad ja sellest tulenevalt ka söödavad kogused);
  • ma söön puhtalt enda eelistuste järgi iga päev, ma ei järgi kindlat toitumiskava;
  • kasutan oma toidu jälgimiseks "if it fits your macros"/"clean eating" põhimõtteid (viimast nendest hetkel ca 50% ulatuses);
  • minu eesmärgiks on hetkel ülesöömise vähendamine/ära jätmine.

Toitumispäevik 16.03.2017

Hommikusöök
Toorpuder:
Kaerahelbed
Keefir 2,5%
Kuivatatud datlid
Rosinad
Kakao
Mandlilaastud
Kohv piimaga (2,5%)
Vesi

Vahepala
Kohv piimaga (2,5%)
Vesi

Trenni ajal
BCAA


Lõunasöök
Basmati riis
Kanafilee
Külmutatud köögiviljad
Vesi
Vahepala
Õun
Vesi


Õhtusöök
Vanillikohupiim
Külmutatud maasikad
Stevia

Vahepala
Muna
Riisileivake
Maapähklivõi
Juust (25%)
Suitsutatud kalkunifileesink


No comments:

Post a Comment