Sunday, April 9, 2017

Nädala 5/8 kokkuvõte


Nädal on jälle möödunud. Mitte just kõige parem nädal, aga eks halvemad nädalad panevadki meid hindama neid igapäevaseid asju ja rutiinset tegevust, mida tavapäraselt tähele ei pane. Võin öelda tagasi vaadates, et kõige parem on siiski rahulikuks jääda ja natukene oodata enne, kui tõttad kiiresti enda lahendusi otsima. Räägime siis sellest lähemalt toitumise- ja trenniga koos:

Trenn:

Esmaspäevad algavad alati kõige raskemate jalapäevadega. Algav nädal on nüüd viimane antud kavaga ja ma olen siiralt õnnelik, et olen suutnud juba ennast ületada. Vaikselt olen üritanud raskuseid kasvatada, mis superseeriate ja väga suurte kordustearvude tõttu märkimisväärselt ei tõuse. Mul on plaan ka esmaspäeva lõunal minna kardiot tegema, aga lõunaks olin ma nii endast väljas ja nii äranutetud silmadega, et otsustasin rahulikumalt võtta. Teisipäev magasin veidike sisse, et siis lõuna ajal alles trenn ära teha. Õlapäevad on mu ühed lemmikumatest, nii et pigem üritasin tempot hoida ja enda jaoks võimalikult suured raskused võtta. Kolmapäev oli üles tõusmine väga keeruline. Minu jaoks on plüomeetrilised ringtrennid kõige raskemad ja pean ausalt ütlema, et ega väga ei tõmba jõusaali, kui tead, et mingi hetk hingeldad omal kopse välja. Tegelikkus oli aga see, et oli kergem teha, kui ette olin kujutanud. Kõik läks kenasti ja pärast oli hea tunne. Lõuna ajal trenni ei läinud. Lihtsalt ei suutnud. Tuju oli väga halb ja üritasin lihtsalt päeva õhtusse saada. Neljapäevane trenn läks jälle lõuna aega. Kuna see nädal magasin ma küllalt halvasti, siis lasin oma kehal kahel päeval välja puhata nii palju, kui see võimalik oli. Reedel oli mul suur plaan minna hommikul jõusaali ja lõuna ajal PowerPlate ringtreeningusse. Sel päeval ma aga trenni ei teinudki tegelikult ja kogu plaan läks vett vedama. Oli tohutult raske nädal olnud ja tundsin, kuidas keha on koguaeg pinges. Reede lõppes jälle pisaratega ja eks see nädal oligi selline "vihmane" argipäevade poolest. Laupäeval otsustasin ohjad jälle enda kätte haarata ja alustasin hommikul vara kohe jõusaaliga. Jällegi kord üllatas mind, kui tublid on Sparta liikmed. Arvasin, et kui lähen kella 10 ajal hommikul trenni, siis trennikaaslasi vaevalt, et palju on. Aga neid oli ja täitsa palju kohe. Tundub, et tublimad alustavadki kell 9 kohe jõusaaliga oma päeva. Jõusaalis tegin jalgu. Peale trenni kihutasin koju, kiired pesud ja söögid ning siis hakkasin koristama. Remondiga tekkis omajagu segadust ja tuli kusagilt otsast hakata seda likvideerima. Lõpuks oli enesetunne juba palju parem ja tekkis korraks isegi väike rahulolu tunne - kõik oli jälle korras, puhas ja ilus. Pühapäev algas rehvide tassimisega ja pean ütlema, et see oli juba trenn omaette. Pärast rehvivahetust läksime emaga kõndima ja edasi on plaan lihtsalt vaikselt päev õhtusse saata, et siis alustada oma teise kava viimast nädalat uue hooga. Kardio osakaalu tahan kasvatama hakata, aga see selgub järgmisel nädalal, kuidas see õnnestub.

Toitumine

Kuigi oli emotsionaalselt raske nädal, jäi toitumine siiski oma piiridesse. Siiani on väga suureks sõbraks muna olnud ja see nädal kaasnes sellele ka kanamaks. Ütlen ausalt, et märgatavat enesetunde vahet praegu tunda ei ole. Üritan hetkel äärmiselt rutiinselt toituda ja nädalavahetused veidikene selle arvelt huvitavamaks muuta. Üldiselt läheb hommikuti piim-vesi pooleks valgusheik, vahel ka banaan, kui on ees väga raske trenn. Hommikuks söön putru, variante on erinevaid - toorpudrud, pudrud vadakuvalguga, pudrud munavalge mee ja maapähklivõiga jne. Vahepealne aeg saab täidetud kohvi ja veega nagu kontorielule ikka vastav on. Lõuna ajal on alati liha-köögiviljad-süsivesik toidud. Süsivesiku osas katsetan isegi rohkem, kui liha osas, milles ma olen viimased 4 nädalat kindlasti kasutanud kanahakkliha. Lõunad valmistan endale alati ette pühapäeviti ja kohe neljaks päevaks. Mulle sobib ette valmistatud toit ja see hoiab mu aega kokku. Maitse minu meelest ei kannata. Ka neljapäevane toit on normaalne. Eks peale trenni lõunat süües ma väga maitset ei tunnegi, sest toit kaob valguskiirusel. Vahepalaks söön õuna või riisigaleteid maapähklivõiga ja õhtuks on tavaliselt erinevad variandid munast. See, mis munale juurde läheb, oleneb sellest, mida oleks vaja veel juurde süüa. Vahel söön kohupiima, kodujuustu. Kokkuvõtvalt ütleksin, et ma sööngi koguaeg ja siis kui ei söö, siis mõtlen sellest. Algaval nädalal on plaan ikka jätkata samas tempos ja samade makrodega ning peale seda siis veidike muudatusi teha. Hetkel aga täiskäigul edasi.


No comments:

Post a Comment