Wednesday, March 1, 2017

Sissejuhatus ehk kuidas kõik alguse sai


Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama eelmise aasta algusest. Aprillis, 2016. aastal, läksin peale trenni oma treeneri juurde ja ütlesin, et tahaksin 2017. aasta sügisel lavale minna. "Saab," vastas ta. Panime plaanid paika, kuidas edasi toimima hakkan. Ma ei arvestanud sellega, et olles kolm nädalat operatsioonist taastunud, ei ole mu keha füüsiliselt valmis. Ja ka sellega ei osanud ma arvestada, et järgenvate kuude jooksul satun oma koduklubisse treenima nelja kuu peale kokku vaid 10 korda ning suurema osa suvest veedan hoopiski Soomes. Detsembrikuuks olin ma jätnud jõusaalis treenimise täiesti maha ning keskendusin ainult rühmatrennidele, mis on mugavalt päeva keskel "lõunaks hea ära teha". 

Öeldakse, mis valesti, see uuesti. Nüüd, tänasest, 01.03.2017, plaanin ma kahe kuu jooksul korrapäraselt treenida treeningkava järgi ja jälgida oma toitumist. Minu eesmärgiks on 01.05.2017 öelda, et olen treeninud täpselt kava järgi, plaanipäraselt, ning jälginud, kuidas, mida söön. Olen otsustanud, et kahe kuu jooksul ei kaalu ma ennast vaid jälgin vaatepilti ja toimin selle ning enesetunde järgi. Tulemusena loodan ma ära otsustada, kas ja millal võistlema minna; ennast ja oma keha rohkem tundma õppida.

Hakkan siia kirjutama nii toitumise- kui ka trenniteemadel vähemalt korra nädalas. Kirjutan, kuidas ma siia punkti jõudnud olen, mis ma varem teinud olen ning kuidas see kõik mind mõjutanud on; oma mõtetest, tunnetest, emotsioonidest; retsepte, harjutusi - kokkuvõtlikult kõike, mis võiks haakuda BeFit2017 konkursiga.









No comments:

Post a Comment